مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-30سياسي

فارس من| بازدید نماینده مجلس از روستای انارور/ آب و راه مشکل همه روستاها است


نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس باحضور در روستای انارور گفت: آب و راه مشکل همه روستاهای ما است که مجلس شورای اسلامی امسال بودجه خوبی را برای آب و راه به استان ها اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه با عناوین مختلف برای رفع مشکل و گلایه از خبرگزاری فارس مازندران  و همچنین دو کمپین پرامضا در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

خبرگزاری فارس مازندران نیز با توجه به اینکه مردم روستای انارور شهرستان نوشهر در مطالبه های مختلف درخواست حل مشکلات روستا را داشتند از اجرای طرح هادی گرفته تا جمع آوری دکل های برق و سایر که پس از ثبت سوژه در سامانه فارس من، خبرگزاری فارس مازندران پیگیری های لازم را در ارتباط با مطالبات مردم این روستا را انجام داد و مصاحبه های را از متولیان شهرستان برای درخواست مردم انجام و منتشر شده است.

در پیگیری های انجام شده از بخشدار و مسؤولان شهرستانی حل همه مسائل به اعتبارات کلان گره خورد به همین دلیل خبرگزاری فارس برای پیگیری رفع مشکلات موضوع را از طریق نماینده مجلس با توجه به ثبت سوژه ای در این راستا دنبال کرد.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در آخرین پیگیری در گفت وگو با فارس، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بازدید نماینده مجلس از روستای انارور/ آب و راه مشکل همه روستاها است

فارس من| بازدید نماینده مجلس از روستای انارور/ آب و راه مشکل همه روستاها است